jaha, vad händer....

  2011-04-26 / 19:15:02 / Allmänt /

...nu? Just nu är det 2 1/2 män på tv. Bara skit på tv i kväll också, vad gör man, lägga sig jättetidigt och läsa bok eller, vet ej vad jag vill riktigt.
Önskade att jag var rik eller inte rik men att man hade pengar så man klarade sig varje månad utan att behöva vända på varje krona och kunde unna sig en utekväll lite då och då. Jag kanske måste söka nytt jobb efter mammaledigheten, jag kommer aldrig komma upp i högre lön så länge jag är kvar på samma ställe har jag märkt. Jag tycker jag är värd mycket mera i lön med tanke på att jag har gått så mycket framåt med mig själv och utvecklats som pedagog men vad gör man när dom aldrig blir nöjda. Kanske måste hålla ögonen öppna och se vad som söks i tidningarna:)

Nu måste jag lägga mig ner en stund, har suttit alldeles för mycket idag:/




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist