har både...

  2011-04-14 / 18:33:49 / Allmänt /

.....tvättat, lagat middag och har precis satt in en chokladkaka i ugnen. Smeten var gudomlig, slurp:)
Det blir en helt annan chokladkaka än den jag gjorde förra veckan, denna ska stå i ugnen ca en timme, hoppas den smakar:) , sonen gick ut en stund medans kakan stå i ugnen, han gillar mina kakor, det är roligt. Det känns härligt att känna så här................. moderlig el nåt, hihi. Trivs med min roll i hemmet just nu trots att det är jobbigt att laga middag varje dag. Förhoppningsvis blir det mera baka av. Vill ju fortfarande pröva att baka matbröd, jag hinner jag hinner. Tvätten hänger på balkongen, magen är mätt och kakan i ugnen, som det ska vara, hihi :):):)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist