förskolor

  2011-04-01 / 19:10:06 / Allmänt /

Har kollat in lite sidor om förskolor, vilken djungel:)
Det som är posotivt är att jag vet vad jag vill få ut av en förskola, vad mitt barn ska lära sig. Jag har lite förskolor på tungan som jag ska kolla upp lite mera. Det blir många besök på olika förskolor så fort bulan är född:)
Jag har 6 stycken förskolor som jag vill besöka, några är privata och några kommunala. Jag vet att jag var jättenöjd med den förskolan som Niklas gick på när vi bodde i kista, det var en toppen förskola. Hoppas jag väljer rätt och att vi får den som vi vill ha. Två förskola är täbypedagogerna, två är skrattegi och två är kommunala, det blir svårt det här:) men kul:)

Man måste tydligen vara ute i god tid för att sätta barnet i kö så det blir att göra i sommar:)
Nu blir det soffan:)



See you♥♥



Lollo - Theos mamma

Hejsan :) Tack, vad roligt att du kollade in.

Ja det är tråkigt att han ska sluta , men blir smidigare för alla om vi hittar ett dagis i väsby :)

Ser att du ska ha barn , Grattis vad roligt :)Du får väl komma förbi oss på en kaffe eller ngt när du är hemma och är mammaledig :)

2011-04-02 @ 08:46:20
URL: http://louiselindberg.webblogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist