en ny dag med...

  2011-04-24 / 11:32:43 / Allmänt /

......nya krafter. Jag var helt slut i går kväll, jag somna mitt i filmen. Har sovit ganska bra i natt ensam:)
Jag gick upp vid tio tiden och klädde på mig och gick ner till mannen som redan hade börjat jobba, han är så jäkla duktig, jag är så stolt över honom:):)
När jag kom upp igen så gjorde jag ordning havregrynsgröt och medans jag står där och rör i kastrullen så hör jag konstiga ljud....hm, vad är det? Jo det var en stackars fågel som flygit in genom ytterdörren som står öppen, jag tog fram kameran och filmade lite sen släppte jag ut den:) , byebye birdie:)
Nu ska jag sätta på kaffe och sätte mig i solen och sen är det dags att börja kratta lite:)

Kanske kommer lite bilder i kväll:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist