det har varit en konstig......

  2011-04-14 / 12:53:18 / Allmänt /

.....natt, tror jag. Jag kände i morse att, nej kroppen orkar inte idag, så jag är hemma heldag idag, det behövdes.
I går blev det middag ute och vi åt en varsin pizza med räkor och den var ljuvligt god. Vilken pärs det var i går att gå ner till Kristos, det gick väldigt sakta, både dit och hem, hihi men så blir det när man är lite på tjocken, hihihi.
Nu är det dags för lite smmandragningar igen trots att jag inte gör någonting :( , dags att göra en god latte till mig själv:)

Just det, vi såg ju nya Harry Potter i går, en väldigt annorlunda Potter film, vet inte om jag tyckte den var så väldigt bra, man är van att det handlat om hogwarts men så var det inte denna gång, nu får jag vänta på nästa del:) , man vill ändå se slutet:)

Kaffe kaffe kaffe :)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist