denna sköna dag....

  2011-04-26 / 14:49:00 / Allmänt /

........har börjat med en lång sovmorgon:) . När jag gick upp så ringde jag fk för att höra om jag ska få sjukpenning eller inte. Min handläggare skulle ringa upp mig senare och det har hon gjort nu och jag får pengar på fredag, vet ej hur mycket jag får men hoppas att det blir tillräckligt fast det får man väl aldrig:/

Jag tog en promenad till Ica för att handla lite, jag blev så sugen på pyttipanna och ägg, handlade även bröd och ost, mums:) , känns som om jag är hungrig hela tiden, hihi. Det kanske bli en stor bebis:)
Har även börjat veckan med att tvätt, mina bästa/sköna/stora byxor behövdes tvättas :) . Tänk vad lite som behövs ibland för att saker och ting ska bli bättre. Känner mig redan mycket piggare och jag har inte lika mycket förvärkar som tidigare, får visseligen ta bricanyl än, men jag väntar heller nu lite längre innan jag tar en tablett. Redan i lördags så kändes det mycket bättre, kravet att gå och jobba har väl påverkat på nåt sätt trots att jag inte jobbat så många timmar.

På lördag så drar vi mot fattigare ort, hihiihi :):)

Hm....dags för en macka med oboy;)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist