började klockan...

  2011-04-12 / 12:57:00 / Allmänt /

kvart över sju i morse, det är tufft att börja så tidigt. Min kära kollega ringde sig, hon kan knappt prata stackarn:(
Min vikarie kunde komma tidigare idag så vi slapp vara bara två personal. Jag gick ju hem klockan kvart i elva idag så vi fick hjälp från en annan avd sen kommer en vikarie vid ett tiden:) . Vi var inne på förmiddagen och barnen har lekt så jättebra trots 12 barn, det har inte känts av att det varit tolv barn idag:):)
Jag har suttit vid bordet och gjort massa pussel med några barn, dom börjar bli så duktiga. Vi har såna toppenbarn:):)
Nu börjar jag bli jättetrött känner jag, jag brukar vara väldigt trött när jag börjar kvart över sju.

Den korta vägen till tåget idag var jättejobbig, jag fick lov att sätta mig påen bänk på vägen till tåget för att åka hem, jag tänkta att nu kommer bulis, fick såna hugg i venusberget, jag tror att det är denna underbara foglossning som gör sig påmind, det gjorde så jävla ont.
Nu blir det soffan och en film. Syns sen:)



See you♥♥





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist