annandagpåsk

  2011-04-25 / 10:35:31 / Allmänt /

Har sovit ganska dåligt i natt, har kommit underfund med att jag sover bäst på morgonen:) . Vaknade vid åtta tiden av att en mus gnagde på vinden, suck....när jag sov som bäst:/ . Skrek att den skulle hålla käften, då tystnade den. Låg och drog mig en timme, kunde inte somna om, låg och lyssnade på fågelkvittret:) , det är alltid nice:) . Jag funderade på om jag skulle gå upp och städa, golven är så jäkla skitiga. Japp, vid nio gick jag upp och tog fram dammsugaren och sen så skurade jag golven:) och nu äter jag min gröt. Ska diska upp disken från i går sen. Det blir varmt i dag med och idag kommer min älskade mamma och hennes gubbe på besök, det ska bli kul att träffa dom, det var längesedan jag träffa mamma, det var nog när vi var i Vemdalen i januari tror jag:( . Hon kommer nog tycka att min mage har blivit jättestor. På lördag är jag i hela åtta månder:)
Nu är det disk som gäller:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist