aj aj aj..

  2011-04-04 / 19:18:02 / Allmänt /

vad ont det gör när den rör sig i min bulmage och det drar och sliten i skinnet, ajaj. Har väldigt mycket yrsel just nu. Jag ska träffa BM på fredag, ska ställa lite frågor tii henne då. Jag skulle få bricanyl sa läkaren sist så jag måste höra om det, oj oj oj vad det är snurrigt, kan inte sitta upp längre så nu blir det soffan och jag loggar ut för i kväll:(


See you♥♥



Louise - Theos mamma

Missade dig i dag, var på dagis och hämtade sakerna jag och Theobus. Roligt med bebismage , nu måste jag följa dig och bebis genom bloggen :) vet du vad det blir ?

2011-04-04 @ 21:36:15
URL: http://louiselindberg.webblogg.se/
Louise - Theos mamma

Missade dig i dag, var på dagis och hämtade sakerna jag och Theobus. Roligt med bebismage , nu måste jag följa dig och bebis genom bloggen :) vet du vad det blir ?

2011-04-04 @ 21:36:32
URL: http://louiselindberg.webblogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist