vilken tur!

  2010-10-07 / 12:51:16 / Allmänt /
I dag skickad vi hem våra nya barns mammor och det har gått jättebra. Nu sover dom gott. Jag var ju och tränade igår och fick en muskelbristning i biceps men som tur var så känns det inte idag. Bara träningsvärk i gäddhänget, hihi. I dag slutar jag halv fyra, skönt:) . Efter jobbet ska jag gå och köpa ägg, är så sugen på ägg. Jag ska även träna hemma idag, det blir hopprep och magtränaren och sen kanskd avslut med spikmattan. Hm...jag kanske inte orkar när jag kommer hem, det låter lite för bra, hihi. Jag kanske förvånar mig själv. Jag meddelar ikväll. See you<3<3


maria

du e duktig du...tänk om jag oxå hade din energi... =)

2010-10-07 @ 15:13:14
monica

Tack tack, Maria!!

Energin är på topp just nu:)

Jag skickar lite energi genom att berätta att jag hoppat hopprep nyss och gjort andra övningar, kom igen Maria, kniiiiiiiip stjärten:-D

2010-10-07 @ 18:27:05

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist