vilken kaos!

  2010-10-21 / 12:13:48 / Allmänt /

Vilken kaos!! I dag är vi lite ont om folk på huset, kaos kaos. Hur fan löser man detta? Är det meningen att vi ska lösa detta?? Nej nej nejnej!!!

Just idag skulle jag vilja vara hemma och drar nåt gammalt över mig pga denna lilla...............

See you♥♥



sandra

jag skulle gärna bytt soffan mot jobbet idag :( men har ätit en banan idag, thats it. det kommer liksom upp igen annars :S

2010-10-21 @ 18:17:36
Monica

Usch då!! Håll dig borta, vill ej ha bacillerna:)

Hoppas du mår bättre snart. Krya på dig, kram:)

2010-10-21 @ 19:11:47
sandra

men emilia sa att de bjuds på födelsedagstårta imorn (mår illa när jag tänker på det) men vet hur sugen jag var häromdagen när hon sa att hon ska göra tårta. så jag tänkte våldsgästa er med baciller imorn, tråkigt bara att jag inte är sugen på tårta längre dock :P

2010-10-21 @ 20:14:17
Monica

Hörru du du lilla gumsan, du håller dig borta. Jag kanske kan baka nån bulle eller nåt till nästa vecka åt dig, jag tycker du ska var hemma och kurera dig....ok?!



Må så gott det går under helgen nu. Kram

2010-10-21 @ 21:23:31

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist