vad jobbigt det blev

  2010-10-15 / 21:59:32 / Allmänt /
Har precis kollat klart på en thriller. Min lillebror ringde mitt i filmen. Vi bestämde att höras i morgon. Min bror mår inte så bra och det har han inte gjort under flera år. Jag slog på 4 an där idol pågår för fullt, kom att tänka på en händelse som involverar lillebror och tårarna börjar rinna som dom typ gör just nu, nu är det lite jobbigt, snyft:( . Vart kom alla dessa känslor i från? Skitjobbigt blev det. Känslorna bara väller över, skulle jag ringa honom nu så skulle jag nog börjar böla som jag gör nu igen. Men Monica! Vad händer, bölis. Måste nog ringa honom iallafall, tror han har nåt positivt att säga:)



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist