vad händer i livet?

  2010-10-20 / 19:10:21 / Allmänt /

Jag undrar hur resten av mitt liv kommer bli, jag har så mycket tankar, frågor och funderingar. Varför är allting emot mig för och inte med? Alltid är det nåt. Jag älskar mannen men älskar han mig?

See you♥♥



Maria

hej du...du får försöka se det inte som att allt e emot dig utan se det som går dit du vill...det finns säkert massor av saker som gör det och det gäller att se de...det som inte går din väg är få...jag lovar...må gott

2010-10-20 @ 20:03:47
Sabrin

Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla.



Om han inte gör det är det han som förlorar på det. Vem kan inte älska en Underbar person som heter Monica? Den personen måste ha personlighetsstörningar.

Livet ger och tar, livet kan kännas som ingenting och plötsligt poof livet ger dig "någonting" som kan få dig och älska livet lite mer. Njut av allt du har medan du har det. Man lever bara engång slösa inte din hälsa och tid på någon el något som inte är värd dina känslor och liv.



Don't worry, Be happy Monica!! ♥

2010-10-21 @ 21:57:05

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist