vad hände?

  2010-10-22 / 18:49:07 / Allmänt /

I dag har varit en ganska bra dag om man jämnför med resten av veckan. Veckan är slut och man får vila:)
Dagen var toppen fram tills att vi firade Emilia som fyller år på söndag. Hon hade bakat cheesecake och en rosa tårta, efter att jag ätit cheesecaken så blev jag helt seg och va det ända tills det var dags att gå hem, hade lite ont i magen också, vi är ju magsjuka på jobbet men det verkar inte bli nåt så det är ju bra. I morgon ska jag sova tills jag vaknar. Tänkte jag skulle klyva lite ved i morgon men det är ju snö ute, få se vad som händer i morgon, kanske blir sängen och film hela dagen i morgon. Jag har massor med filmer att se om, funderar på att se nån gammal film nu får det finns inte ett dugg att se på tv, boring, och så är jag så jävla sugen på ostbågar och har inte ens en liten gnutta godis hemma, suck suck. Nån som vill offra sig och komma och lämna lite godis till mig, hihi ;-D, det blir lite vårrullar och sweet chilisås:=

Nu ska jag gå igenom filmerna och se vilken jag fastnar för:)

See you




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist