tränat

  2010-10-06 / 19:32:01 / Allmänt /

Jag har varit så duktigt, jag har ju sagt länge att jag måste börja träna och i dag är första dagen på mitt nya liv, hihi.......eller hur:)
Jag cyklade till gymmet efter jobbet, jag tänkte att jag skulle träna armar, mage och rygg innan spinning passet.
Jag började med att cykla 10 minuter och sen började jag med armarna, biceps, men ack ack, fick muskelbristning efter bara andra setet, jag hade ju inte värmt upp armarna, klantigt:(

Under tiden jag värmer upp som tyvärr bara blev ben så tränar även ett par killar, kan ej säga ålder men dom syns och hörs, så jävla jobbigt, vissa dagar är det bara massa 16 åringar och dom har som helst ingen respekt för andra. Tillslut sa en kvinna åt att sluta gorma, yes!! Önskade att jag vågade lite mer. Jag går och tränar för att må bra, samtidigt att få en lugn stund efter jobbet.

Efter styrketräningen så blev det 45 minuter spinningpass, härligt...jag älskar spinning:)  Tyvärr är inte min favvo kvar som jag kört hos tidigare, hon var suverän:)
Men det är bara att bita i det sura äpplet och köra på. Det är så skönt efteråt.

Nu har jag fått i mig en middag också, väntar på det goda nu, vårrullar med söt chilisås, mums.

Vi syns senare

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist