tjena tjena!!

  2010-10-12 / 12:12:50 / Allmänt /

Jaha, denna dag är lite jobbig, är inte på mitt bästa humör, ska snart el typ nu ha mensen:(
Det blir inte bättre av att jag har ont  i ryggen, fick en tid till läkaren i morgon, hade tur och fick en återbudstid, få se vad hon säger i morgon:), hoppas kollegan klara sig en stund utan mig:).

Har sovit lite oroligt i natt, vaknat flera gånger. I morse när jag skulle sätta mig på cykeln så kände jag att kroppen är slut, den behöver återhämta sig, så jag får nog gå till jobbet några dagar, det brukar hjälpa:)
Brukar känna så här varje år när jag har cyklat runt ett halv år. Men nu blir det uppehåll att ha ryggsäck med tvätt i, nu blir det bara en gång i veckan förhoppningsvis:).
Jag är så trött:(

See you♥♥



maria

du behöver komma ut på landet och vara med din kompis ett tag tror jag. =)

2010-10-12 @ 13:57:37
Åsa

Krya på dig socker. Hoppas du får något magiskt mot värken.



Kram

2010-10-12 @ 15:08:38

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist