snart fredag:)

  2010-10-14 / 17:17:35 / Allmänt /

Vilket väder ute, solen skiner men det blåser så faan här i skogen.

Idag har det varit ganska lugnt, hjälpte till och klä på barnen på förmiddagen sen hade jag egen planering och det var nog bra för jag har inte haft lika ont i ryggen. I går kväll hade jag ganska ont.
I dag slapp jag klä av barnen och jag tror det gjorde mycket:), skönt.
Känner av ryggen lite nu när jag sitter och skriver. Sitter i soffan nu, brukar sitta i köket med datan, nu sitter man som en påse nötter, skulle behöva ett högre vardagsrumsbord. Brrr, vad kallt och rått det är, jag fyser.

Det blir en väldigt lugn helg, Åsa och grabbzen kan tyvärr inte komma i helgen :( men vi bokar in en annan helg:) , jag funderar på att hyra lite filmer i helgen och bara vara, vet inte om jag vågar klyva ved, kanske ska hänga lite på gymmet också, hihi. Kanske ska gå på gymmet i morgon efter jobbet och sen slänga mig i soffan. Få se vad som händer och fötter:). En sak jag vet att jag ska göra är att titta på The hills, säsong 5, den kom i brevlåda igår:). Nu ska jag laga lite mat, korv,bacon och ägg, har ätit för mycket kolhydrater denna vecka.

Nu har jag hoppat från det ena ämnet till det andra, så det får räcka för nu i allafall.

See you<3<3 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist