sista inlägget......

  2010-10-14 / 21:56:11 / Allmänt /

Klockan börjar bli mycket och torsdagen är snart slut.
Har avslutat kvällen med smärta, la mig på spikmattan så att jag får sova gott. Skinkorna och ländryggen fick känna på smärtan i kväll. Jag ska strax nanna kudden.
I morgon börjar jag halv nio, skönt...och slutar halv fyra, toppen! Det blir nog film i morgon, brukar hyra på filmakuten, där kan man hyra fyra filmer i fyra dygn för 59 kronor, det är taget om det finns några bra, det gäller ej videotoppen, jag brukar ofta hitta några, eller så får det bli en film från videotoppen, kan va kul och se en ny film, new moon kanske, får se vad dagen erbjuder i morgon:)
Nu får jag inte sitta här längre, medans jag skriver detta så har jag en knivig smärta ner till höger vid ländryggen, det heter så tror jag, jaja, nog om detta. Sov gott alla kära vänner. Ha en fortsatt mysig torsdag:)

See you<3<3




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist