möblerat om, igen!!!

  2010-10-21 / 19:52:48 / Allmänt /

Ojojoj, vad det spänner, hihi


Håller på att frysa ihjäl.....typ nästan. Jag möblerad om för ett tag sen för att soffan och tvbänken stod för elementerna i hopp om att det skulle bli varmt och skönt men det blev det inte för soffan hamna med ryggen mot keddyn, så värmen kommer inte riktigt fram till soffan, brrrrr. Nu har jag möblerat om igen till så som jag hade från början, soffan och tvbänken framför elementerna, så nu är det varmare och sitta i soffan och jag kan om jag vill lägga mig i sängen och kolla tv, det ska jag göra nu. Vi kanske syns ytterligare en gång innan ögonen blundar:)

See you♥♥



Emelie

Vad är det som spänner? :)

2010-10-21 @ 21:32:49
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist