ledsen i ögat

  2010-10-02 / 20:21:42 / Allmänt /
Jag är lite ledsen i ögat. Jag får aldrig höra från mannen av jag är söt el snygg, jag är helt enkelt inte så bortskämd med att få höra komplimanger. Jag ställde en fråga till mannen- vilken kroppsdel tycker du mest om på min kropp? Den frågan ställde jag för 2 timmar sedan, har ej fått svar, jag blir så jäkla ledsen och kränkt, det är inte första gången, vad är problemet att inte kunna svara?


maria jogesäter

Det e han som borde va ledsen i ögat o inte du för det e han som borde kunna se vad han har framför sig. Kan han inte se det så e han blind. Du förtjänar det bästa o den bästa o kan han inte ge dig det du förtjänar så finns det andra som skulle vilja ge dig det o lite till till dig så glöm inte det:=) Du e såå gullig o jag blir arg på honom när ja läser hur ledsen du blir, skulle vilja säga honom ett o annat kan ja lova;). Hoppas iaf att han ser dig snart eller att du isåfall hittar ngn som gör det! Kram!!!

2010-10-02 @ 21:42:35
monica

tack Maria! Han är så jäkla knepig min man. När jag ställde frågan så blev rosig om kinderna, han blev generad, jag ställde tydligen en jobbig fråga. Jag ställer inte såna fråger så ofta för han kan inte svara men man hoppas ju på nåt underverk, då får jag vänta länge, suck! Kram på dig.

2010-10-03 @ 13:57:15

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist