jävla balle

  2010-10-17 / 21:29:49 / Allmänt /

Jävla helvetes bredband.Här har man suttit och skrivit ett bra inlägg så går allt åt helvete. Faan, jävla skit. Mitt humör är inte det bästa just nu, känns som om man ska hålla sig borta från allt och alla ett tag. Åh, jag är så arg och vet inte vad jag ska göra med denna ilska, det beror säkert på mensen, jag är arg!!!!! Faan, ksn den inte komma istället för att spela mig ett spratt hela jävla tiden,. faan jävla skit. Skulle kunna slå kroppen sönder och samman, eller inte, kändes skönt att skriva det. Det är ju inte min kropps fel det är mannen,jävla mannen. Nu måste han bestämma sig, han har haft 2 jävla månader att fundera, så nu vill jag ha ett svar..............kanske blir singel på köpet eller not....................................nu skiter jag i detta, är så arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Dexit

Men syrran då... coola ner dig lite :). Hade man varit nära dig nu hade jag väl fått en knytnäve direkt över näsan haha. Vill du snacka så finns jag här. Kram på dig

2010-10-17 @ 23:59:39
URL: http://dexit.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist