jag kan inte säga god morgon

  2010-10-10 / 11:40:10 / Allmänt /

Så det kan gå.....jag har sovit jättelänge men jag var uppe jättelänge igår kväll, not good.
Jag känner mig helt färdig, det är ju bara att hoppa på lunchen på engång. Jag är hungrig.
Har egentligen ingen lust och gå ut idag, vill bara sitta inne eller rättare sagt göra saker inne, ska nog göra det. En hylla ska upp i köket där jag kan ställa tandborsten och linserna på, så slipper jag gå till "badrummet" och hämta hela tiden. Sen ska jag skära till gipsskivor som ska sättas över hålen, ett i badrummet och ett under diskbänken, jag är lite trött på musbajs, hihi, sen ska jag se om jag hittar den där musgrejen som låter så mössen försvinner.

Nej nu måste jag äta, syns sen:)

See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist