jag är sååååå speedad :)

  2010-10-07 / 18:38:46 / Allmänt /

Kom inte ifrån jobbet förns strax efter halv fyra, fastnade, inge ovanligt,hihi
Gick och handlade mina efterlängtade ägg och lite till, möte min käre son där, jag bjöd han och Adde på varsin pizza, tur att mamma finns när man inte har så gott om pengar, hihi. Min lilla plutt;)

Cyklade hem i regnet, ganska härligt faktiskt, tänk jag känner mig så lugn just nu.
När jag kom hem diskade och satte in ett kycklinglår i ugnen, sen åkte träningskläder och skor på, vardagsrumsbordet bort och hopprepet fram. Jag hoppade i tjugo minuter men inte i sträck tyvärr, hopprepet fastnar i mellan åt, hihi. Jag hoppade tio minuter vila två minuter, sen hoppa tio minuter igen, allt för att få upp flåset, musik blev bodywork, den är toppen till träning.
Sen blev det golvövningar som mage och rygg, yes, jag är så nöjd med mig själv. Just nu är jag så jävla speeeeeeeeedad, skulle kunna gå ut och springa lite, hihi.
Nu blir det snart kycklinglår och wokgrönsaker. Må gott världen:)

See you♥♥



Anonym

gissa vem som är inne och spanar i din blogg? :)

2010-10-07 @ 21:02:55
Monica

Hm....vem kan det vara tro, det finns många att välja på.....eller hur! Not:),

Tror att vi syns i morgon?

2010-10-07 @ 21:09:27
Anonym

helt rätt :) ses om ca en timme. hihi

2010-10-08 @ 06:55:14

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist