ingen spikmatta idag

  2010-10-07 / 21:41:26 / Allmänt /

Har kollat robinson, spännade. Ska bli intressant att följa dessa mer eller mindre konstiga människor, undra om jag är en av dom för jag skulle så gärna också vilja vara med i robinson, har aldrig vågat söka dit. Tror inte att jag skulle bli utvald, jag är nog för "vanlig" person som inte sticker ut.
Men vad är det som händer när ena laget ska till öråd, jo då slutar programmet, det har dom tänkt noga igen tv4, hahaha för då måste man vänta en hel vecka och det är folk så dumma och gör, jag är en av dom:)
Undra om det varit med en pizzabagare förut? Tror icke det va:)
En hel vecka, suck men men, det är bara att gilla läget.

Nu blir det en titt på tv4 fakta, sen blir det kudden:)

Ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha;-D

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist