i dag är en skitdag

  2010-10-23 / 15:22:03 / Allmänt /

I dag är jag mera ledsen:(
Prata med mannen tidigare men det känns som om det kommer braka utför, hm:(
Vi går igenom en stor kris just nu och jag känner att jag inte når fram, jag vet inte vad jag ska göra, snyft:(
kan inte göra mer än att vänta på att han vill prata eller, jävla skitstövel. Just nu så känns det som om det här är droppen i vårat liv:(, jag vet inte vad jag ska göra, jag är orklös just nu:(
Önskade att han prata med nån, sin bror,typ, eller nån kompis, han behöver det. I bland behöver man lite vägledning i livet och det behöver han nu, pronto!! Jag har min vägledning redan. Orkar inte skriva mer.

See you♥♥



Maria Jogesäter

Kärlek gör ont, det vet jag om någon så jag förstår dig så väl. Du får göra ditt livs val o tänka efter om du e beredd att vänta på att han tar tag i sina känslor o funderingar eller om du tycker det räcker nu o du gett honom tillräckligt. Vi går igenom olika slags prövningar i ett förhållande o så länge kärleken/respekten/ömheten/ärligheten o närheten finns så klarar man sig igenom det mesta,men utan det kommer man inte långt. Ibland e det svårt att göra det rätta, men nödvändigt för att man själv ska kunna njuta av livet på ngt vis.



Du får ge honom ett ultimatum o känner du att du inte vågar det så är det nog för att du vet vad svaret blir. Få honom att förstå att om han inte pratar så kommer ni inte kunna ha ngt ihop.

Livet är för kort för att vänta så ta tag i det innan det är för sent. Eller så äljer du att fortsätta vänta på ngt som kommer ta väldigt lång tid, men då har du också gjort ditt val.



Hoppas det blir bra för dig som ja hoppas det blir för mig:=). Håller tummen för oss båda att vi får det vi vill när det har med kärlek att göra:=).

Kram!!!

2010-10-23 @ 19:10:45
Monica

Tack Maria!! Håller tummarna för dig också, många kramar <3

2010-10-23 @ 19:32:15

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist