höst/vinter

  2010-10-16 / 12:51:32 / Allmänt /

I dag känns det som vinterväder, känns som om vinter inte är långt borta och det är bara oktober. Skulle vilja klä på mig bra med kläder och gå ut på en power walk men jag orkar inte, slö, slö:). Just nu kollar jag på made, mtv. Brudar brudar, att dom orkar:) men det är kul att titta på:)

I går kväll ringde jag upp min lillebror efter jag skrivit inlägget här. Han berättade att han varit hos läkaren och han kommer få hjälp, heja lillebror, jag hoppas att det hjälper honom nu, hoppas han får bli en glad människa men det viktigast är att han kommer få trivas med sig själv. Jag älskar min lillebror trots våra tjafs men jag är faktiskt storsyster så jag ska ju vara på honom, hihi.


Nu kom mannen, bättre sent än aldrig:)
Kommer han hit och är hostig, han om någon skulle behöva ta det lugnt, han ska ju för faan orka bygga ett helt hus. Lite orolig för att det kommer ta alldeles för lång tid att bygga huset, men han kanske förvånar mig, eller inte:)
Nu är han ute och jobbar:(

Nu ska jag kolla film:)

See you<3<3




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist