hm......

  2010-10-12 / 19:17:19 / Allmänt /

Så är klockan 19.00, vart tar kvällen vägen? Bra fråga, ställ den i hörnan, hihi
I dag var det så jävla skönt att sluta halv fyra, jag cyklade sakta hem. Kom hem, satte på tv och satte mig i soffan, skönt. Tog en dusch och värmde mat, fanns kvar met från igår, stekte tre ägg till maten, det var gott. Har bytt en lampa i utebelysningen, ska köpa lampor med skymningsrelä, tror jag att det heter men det blir till framsidan bara, det är viktigaste, ska nog sätta en utomhus timer på en annan lampa snart, för snart är det mörkt redan vid tre tiden på dan, suck! Nu är det riktigt kallt ute, jag har 3,6 grader ute, brrrrrr och inne 17 grader i hallen, i vardagsrummet är det nog 20 grader, där är ju keddyn, det är tur det:)

Jag är så jäkla sockersugen så jag har lagt in två vårrullar i ugnen, doppa dom i sweet chilisås, mmmmmmmmmm, så gott:)

Faan vad det blinkar....åh nej, lampan till akvariet börjar gå sönder, kan den inte vänta typ 2 veckor, till lönen, börjar bli väldigt pank och jag får ju härligt besök i helgen också, Åsa med grabbzen kommer, tur att jag köpt hem lite innan pengarna tar slut:)

Mamma kanske kan låna mig typ 200 kronor, ska fråga:)

Nu räcker det för tillfället, tillbaka till soffan.
Har för tillfället inte ont i ryggen:)

See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist