hemma, äntligen

  2010-10-04 / 18:22:50 / Allmänt /

Äntligen hemma, kom ifrån jobbet vid 17 tiden, hm....inge kul men nu är jag hemma och jag håller på att laga mat, har plockat in ved och har lyckats med en brasa också, hihi. Och bredbandet funkar bra just nu. Denna helg har varit riktigt bra, ifredags som var det bara lungt, på lördagen åkte både jag och mannen till Åsa på födeldagsfika, det var trevligt. På kvällen kolla vi film och svulla:)
På söndagen gick mannen ut i skogen med Kim för att plocka svamp, jag var hemma och tvättade:)

mannens svamphög:)

Kims svamphög.
Dom satt bra länge och borstade svamparna, hihi
Sen blev det otroligt god karrestek till middag med svampsås, jag hoppade dock över svampsåsen:)

Nu ska jag äta min middag:)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist