hemgång snart

  2010-10-26 / 15:51:30 / Allmänt /

Sitter vid datan på jobbet. Har precis slutat för idag men jag sitter och väntar på kollegan som jag ska lifta med hem, jag har en stor ryggsäck och har handlat lite mat, och cykeln har jag hemma, skönt att jag slipper gå hem:)

Dagen har varit lugn som en filbunke, lite barn, det är många barn sjuka nu, hoppas man klarar sig undan snoriga näsor och bajiga blöjor, hihi:)

I dag ska jag till skogen, ååå vad skönt och få kunna sova, har sovit jättedåligt hos mannen men det blir väl bättre med tiden, dags att vänja sig vid varandra igen, flyttar tillbaka snart till lägenheten, tråkigt samtidigt som det är en lösning, suck:(

Nej nu ska jag packa ihop mina grejer och åka hemåt snart:)
Vi syns om en stund igen:)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist