första klart

  2010-10-10 / 14:56:22 / Allmänt /

Äntligen färdig med första mushålet, har tyvärr ingen förebild men jag hade tejpat vitapåsar över för att slippa isoleringen men ni som varit här vet ju hur det har sett ut. Jag är så nöjd, hoppas bara att mössen inte kommer igen men jag har hört att mössen kvävs av gips så vi får väl se om jag hittar ett hål så småningom eller........

Efter bild


Det var lite tufft att få det att passa, massa rör i vägen.

Detta är före bild under diskbänken, massor med rör, hm.....men jag löser det på nåt sätt,hihi

Älskar utmaningar...

Här ska det upp en hylla..
Före bild


Efter bild, fick göra om ett antal gånger.....men nu sitter den


Nu ska jag cykla till Anza:)

Vi syns  ikväll kanske:)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist