första filmen

  2010-10-08 / 19:59:52 / Allmänt /

Kollat färdigt på första filmen, den hette the house of jericho, skitfilm. Nu ska jag kolla nästa film om det inte finns nåt annat på tv, nästa film heter Konvoj, hoppas den är bättre.
Pratar just nu med min kära mamma i telefon och pratar om gi och att man ska tänka på vad man äter. Hon råkade ju säga att folk på hennes jobb gör gi och bantar, fel fel fel, mamma!! Så kan du inte säga till mig, gi är ingen bantning. När jag förklarade för henne vad det innebär gi så ändrade hon sig, bra mamma, du kanske ska lyssna lite oftare på din dotter, hihi. Nu ska hon kolla på idol och jag ska kolla vidare på filmen, syns sen:)

See you♥♥



maria

jag diggar din stil... =)

2010-10-08 @ 20:24:35

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist