faan vad kallt

  2010-10-10 / 18:59:22 / Allmänt /

Har cyklat hem igen, fy faan vad kallt det är ute, 6 grader.

Har varit hos kollegan Anza och hämtat äpplen, funderar på att göra en äppelkaka imorgon för första gången i mitt liv, hm, men bara kanske.
Jag fick även äta middag hos Anza.

Just nu har jag skit ont i ryggen, nu skulle jag behövt citodon för panodil forte hjälper inte. Det kommer surt efteråt.....jag körde ju tunga stubbar i går i skottkärran plus att jag fick lyfta i dom och ur dom. Jag hade inte ont i ryggen innan jag cykla till Anza, det kom när kom dit. Jag får väl ligga på spikmattan i kväll.

Nu ska jag ta mig en glass och lägga mig i soffan men jag kommer tillbaka.

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist