är det normalt att gå och lägga sig 22.00......

  2010-10-06 / 12:46:56 / Allmänt /

I går gjorde jag mig i ordning för kvällen strax efter 20 på kvällen. Kollade på 112 på liv och död, efter det så kände jag att jag var trött och tänkte gå och lägga mig, kollade klockan men då var den bara 21, hm, kan man gå och lägga sig då? Japp, det gjorde jag, somna efter 10 minuter tror jag. Men jag är fortfarande trött, har nog fått för mycket sömn istället. I dag ska köra spinning, det ska bli kul:)
Sen blir det spikmattan innan det är dags att sova, men vilken jävla smärta att ligga på denna matta, en intensiv smärta i säkert 5 minuter innan det avtag men dom längsta 5 minuterna nånsin, igår gjorde det ondare än vanligt men det går väl över. 
Nu ska jag skriva rapportera så jag få mina extra kronor i lön:)

Shit vad ont i ryggen jag har:S

See you♥♥ 



Maria j

Hej:=).



Jag har skickat ett mail till Rosie som ja ville hon skulle skicka ut till alla föräldrar (då ja inte har allas mailadresser tyvärr) och säga att allt har kommit nu,men dock så har vi bara fått en visningspåse,men ja ska ringa imorgonbitti o fråga vad som blivit fel då jag beställde 5:).



Om ni har vägarna förbi centrum ngn kväll nu i veckan så bor ja i närheten o vi kan mötas där. Vi har 4veckor på oss o ja hoppas nu att vi e ute innan de andra e så vi hinner sälja massor:=).



Hör av dig,mail,sms eller tel om vilken kväll eller dag som passar dig.



Kram o trevlig kväll.



Maria Jogesäter



Varför ligger man på en spikmatta o vad e det bra för eftersom alla bara säger att det gör ont? Ja e glad att ja inte köpt ngn,hihi;)...

2010-10-07 @ 22:54:59
monica

Hejsan babe!!

Du om någon skulle kanske behöva en spikmatta, det är bra för blodtrygg, stress och ryggont. Det behöver inte göra ont, man kan lägga ett lakan el en t-shirt på mattan så gör det inte lika ont, men jag ligger utan, smärtan försvinner efter ett tag.Have a nice friday:)

2010-10-08 @ 12:21:44

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist