vet ej vart jag ska ta vägen

  2010-11-01 / 18:46:22 / Allmänt /

Ojojoj, känns som om man är på väg att krypa ur skinnet, jag måste andas lugnt för att inte bryta ihop, vill inte.
Det är jag som kommer få det jobbiga igen för att förhoppningsvis få nåt svar, hoppas att jag inte får svaret, jag vet inte.
Ärligt talat så tror jag att mannens känslor har försvunnit helt för mig,det bara känns så. Jag hoppas att jag har fel. Detta som skedde nu var nog droppen eller pricken över i et som inte vårat förhållande klarar av, jag som i stort sett trodde att vi kunde klara allt med tanke på vad vi har gått i genom på 13 år. Fan vad jobbigt, jag vill kunna känna glädje just nu och inte sorg. Vad fan ska jag göra. Få ont i magen varje gång jag träffar mannen, han är så kylig mot mig så det kan väl bara gå åt ett håll- ÅT HELVETE!!
Önskade i detta läget att man kunde få hjälp, att någon kunde prata med honom men tyvärr så måste jag det själv, han kanske skulle behöva en fet smäll rakt på käften eller nåt, hihi
Jaja, det kommer lösa sig fast hur vet jag inte ännu, jag vill inte ha denna känsla i magen, oron, panik och ångest:(

See you♥♥ 



Ulla (mamma)

Gumman, man måste inte alltid vara stark, du har kämpat så mycket för er o huset som ni nu ska bygga. Och jag hoppas att det ska bli bra för er. Men man måste vara två som kämpar tillsammans det är en förutsättning för att det ska gå bra o hålla. Mamma älskar dig gumman o du vet att jag finns här för dig. Du o din bror o Niklas är dom som betyder mest o allt för mig. Vi är "Bergare" så vi får in te ge upp....Puss puss o kram.

2010-11-01 @ 21:16:57

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist