vad ska man skriva

  2010-11-10 / 12:49:35 / Allmänt /

Jo.......att jag har lite ångest, nej nu ljuger jag, mycket ångest av att mova tillbaka till lägenheten. Hur ska jag klara mig utan min underbarmysiga stuga, jag mår så bra i både kropp och själ där:)
Hoppas det inte blir för jobbigt där i lägenheten, trångt och alldeles alldeles underbart, hahaha eller not;)

Just nu är jag inte lika trött som jag har varit en längre tid nu, skönt:)

Vilket underbart kackel det kan vara i detta personalrum, not underbart, kanske ska skaffa öronproppar;)

Nu ska jag ta en tårtbit till, slurp:)

See you♥♥



Åsa

Hm, förstår om du inte vill lämna stugan för att du trivs där och med miljön.

Men, om det nu är så att det är nödvändigt av olika anledningar att flytta till lgh så är mitt tips ändå att försöka gå in i det med en positiv attityd.



Känns som om du redan innan du kommit på plats har en negativ känsla, och det är lätt att du då tar bara den med dig, och då är det lätt att det forsätter i den andan.



Huset finns ju kvar. Det försvinner inte.

Se det som att ni tar en paus från varandra, huset och du :-D



Och så kan vi ju ha en jätteavskedsfest i helgen!!!



Kramar

2010-11-10 @ 12:59:17
Maria

Hej du glade! Du får väl bo där på helgerna... =) Det blir nog bra ska du se, hur det nu blir =) må gott!

2010-11-10 @ 16:26:03
Annelie

Varför inte stanna kvar i ditt lilla hus då? Många par mår bäst när de är särbos... ;-)

2010-11-10 @ 17:25:11

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist