spån och plankor

  2010-11-03 / 12:56:50 / Allmänt /

ojojoj, vad spån och plankor yrde runt mannen och mig i går kväll. Vi hade vilda diskutioner. Först så slutade det med att mannen nästa gjorde slut, tårarana börja spruta på mig, tankarna snurrade-ingenstans att bo, hjälp:(
Ringde mamma i panik och tårarna sprutade, nu vet mamma allt. Det blev paus i diskutionen ett bra tag mellan mannen och mig, sen fortsatte vi. Jag talade om för honom att jag skulle aldrig flytta tillbaka till honom om han inte tycker om mig längre, så det finns väl känslor kvar eftersom jag ska flytta tillbaka, det här är absolut sista försöket, tror från oss båda, så nu måste vi verkligen ge och ta båda två. Ska föreslå att vi gör nåt tillsammans minst en gång i månaden, tex ut och äta middag eller gå på bio eller nåt:). Sen la vi av diskution och kvällen slutade med mys trots allt. I morse följde han med:). Förhoppningsvis så blir det bättre:)


See you♥♥



Maria Jogesäter

Hoppas hoppas verkligen innerligt att allt går positivt fram för er båda så du får ett efterlängtat litet knyte snart;)... Kram o håller hårt i tummen:=).

2010-11-03 @ 20:37:15

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist