söndag

  2010-11-21 / 18:01:15 / Allmänt /

Det blev en väldigt slapp dag i dag, det enda jobbiga va att Hedvig var ledsen under matlagningen, försökte roa henne medans jag laga mat, gick så där. Under lunchen blev både Lovis och Hedvig ledsna, Hedvig blev akut hungrig, skriiiiiik, ge mig mat pronto!!! Och Lovis saknade mamma. Hon åt tillslut upp sin mat och då ficka man kaka,hihi. Efter lunch tittade jag och Lovis på Micke och Molle och åt popcorn, när den var slut så börja vi titta på bilar. Filmen hann knappt börja förns Lovis sov gott o soffan. När hon somna vakna Hedvig och ville ha mat, hon var vaken en lite strund sen sov hon också, så ja, jag har ju inte jobbat ihjäl mig idag. Sen var det time för alla att åka hem till sig. Lovis va varm när hon vaknade sen, hon kan ha feber, stackarn:(
När dom skulle åka gick strömmen i hela området och jag har bara ett ljus, bra jobbat Monica, hihi. Som tur va så kom det tillbaka väldigt fort, jag börja dammsuga och har nu tagit en dusch och nu ska jag laga mat.


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist