snart är helgen slut

  2010-11-13 / 20:42:36 / Allmänt /

Det är lördagkväll, snart söndag, skulle vilja helst att det var lördag i morgon men man kan ju inte få allt. Just nu så inväntar vi att kidzen ska somna, Lovis ligger i Åsas säng och grabbzen försöker att somna i soffan med sin kära mamma.

Morgonen började tidigt  i morse, redan halv åtta, jag var ju redan vaken när Isac kommer in till mig och frågar efter toaletten, hihi. Han gick på toa men kunde inte somna om, så han kommer upp sen och vill ha frukost, så vi gick upp och gjorde frukost. När man väl är uppe den tiden på morgonen så är det faktiskt ganska skönt samtidigt som man vill sova längre men dagen blir ju så mycket längre:) , vi åt våran frukost sen kolla killarne på bubbibjörnarna, mitt favvo program när man var mindre, hihi. Medans Isac och Elliot titta på det fick jag och Åsa en pratstund i köket. Sen var det dags att gå ut en stund, här i skogen är lite blött men på med bra kläder och ut på promenad i skogen, vi var nog ute nästa en timme iallafall, vädret var ganska rått men men, frisk luft fick vi. När vi kom tillbaka åt vi pizza till lunch och jag väntade på att mannen skulle komma och hämta mig, jag skulle duscha i lägenheten eftersom vi skulle på dop, vi fick med oss käre sonen också, han var så duktig i kyrkan, han fick sköta en filmkamera och två andra kameror, han tog jättefina kort, bra jobbat "pluttis", mamma är stolt över dig. Jag verkligen älskar min son.
Nu tror jag nog att barnen har somnat, det är väldigt tyst;), nej nu ska jag gå och vara social. Kanske syns senare.

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist