så har helgen varit:)

  2010-11-14 / 18:30:53 / Allmänt /

Om jag sumerar hur helgen har varit så har den varit toppen. Som jag skrivet tidigare så har jag haft besök av Åsa och hennes killar och i går kom även Lovis.
I dag gick vi ut på promenad efter frukost, dom måste ju "rastas" lite dom små liven :)
Tyvärr va inte vädret nån hit men dom hitta en liten snövall att leka i enstund innan dom blev för blöta.
När vi kom hem så vankades det blodpudding med bacon, grönsaker och lingonsylt, det var smarrigt.
Senare på eftermiddagen så kom Tommy, Rebecca, Hedvig och Ulla, när dom kom så åkte Åsa och killarna hem, snyft:( , men men, vi träffas snart igen:)
Nu är jag hemma hos mannen, vi har precis ätit middag så snart blir det en varm dusch och soffan, jag är lite slut. Hur roligt det än är med besök så blir man helt slut efteråt.

Här kommer lite lekbilder.

Så här fin blev Lovis i morse i håret:)







See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist