nu är det söndag

  2010-11-07 / 13:06:09 / Allmänt /

Söndag söndag, suck, kunde det inte ha varit en extra dag ledigt. Om jag sumerar denna helg så har den varit toppen men intensiv, är jättetrött men det är inget nytt:) . Jag var ju barnvakt i går, det gick bra. Kul at få vara barnvakt:). I dag blir det hemgång till mannen, hoppas han saknat mig:) eller nåt:)

När jag sitter och skriver detta så aj, jag börjar få ont i ryggen, nu inget mera bära Anton, eller hur;), hihi

Nästa vecka kommer Åsa med sina pojkar en hel helg, då blir det liv i luckan, positivt liv i luckan. Sen på lördagen är det dop, jag ska få bli gudmor igen, jippi, jag ska bli gudmor till  Hedvig, Lovis lillasyster, har även fått äran att läsa en "psalm", känner mig hedrad, fick även läsa på Antons dop och jag var så nervös, puh, men det gick:)
Det kommer bilder sen från helgen:)

See you♥♥ 



Maria

Tack tack tack tack för hjälpen...Jag e glad för de vänner jag har och du e verkligen en av de... =)

2010-11-07 @ 21:34:18

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist