lussebullar

  2010-11-27 / 12:20:33 / Allmänt /

Hejsan svejsan!!!!
Jag har hunnit så mycket idag och klockan är bara 12.
Jag gick upp strax efter 9 i morse, började med att starta upp en eld, lite kallt att gå upp:) , kanske därför man håller sig så frisk, kylan inne, hihi
Sen börja förbereda degen. Medans den stod på spisen för att jäsa gick jag ut och skottade uppfarten och gångvägen.


  Sen skottades sulorna, sen kom mannen, fick lite ont i ryggen men men. Nu har jag gjort bullarna som står på jäsning, ska ställa in en plåt snart, ska bara pensla med ägg, nu är första plåten i ugnen, tyvärr sjönk några bullar ihop när det penslades är lite för hårdhänt, hihi.






Snart färdigt:)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist