lugnt

  2010-11-18 / 18:32:53 / Allmänt /

Nu är det lugnt men hur länge kommer man palla detta hot man kör med varje gång, pga att jag blev irriterad över ett sms(lite töntigt) så tar mannen upp annat skit, då börjar man hota med att - ja, då kanske vi inte ska leva ihop!! Men ger dig, jag är så jävla trött på dessa hot hela jävla tiden, samma sak med huset, blir det motgångar så hotar han med att sälja men för faan, ge dig nån jävla gång, du är så trött på att höra ditt eller datt, jaja, vad vill du höra på då. Jag gjorde en fuling och beteedde mig lika som han för att han brukar göra så, hihi. Då blev det jag som blev kallad för att betee mig som en 3 åring, hahaha, det brukar vara jag som säger så i vanliga fall. Han kan verkligen inte tänka själv, faan hitta på nåt eget nån jävla gång. Trött trött. Hur faan kommer detta sluta egentligen?? Test test. Men jag är inte orolig om det blev så att jag blir själv. Jag vet att jag klarar mig själv:):) , och jag har såna underbara vänner som finns där i vått och torrt:)

See you♥♥



Anonym

Men ååååååhhh, jag som hade hoppats på att det löst sig,men nu förstår ja att så inte e fallet:(... Jobbigt värre för dig nu det förstår jag, men försök att va lugn o inte hetsa upp dig så du inte får magsår eller ngt annat! Ta det lugnt gumman:=). Ensam e stark försöker ja inbilla mig så ja säger samma sak till dig då;). Annars har du dina vänner iaf o bättre än så kan det ju nästan inte bli,hihi:=).



Kramiz o hoppas verkligen att det blir bra!

2010-11-18 @ 21:36:21

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist