ledig

  2010-11-26 / 16:56:50 / Allmänt /

I dag har jag varit ledig, skulle till tandis, alltid lika jobbigt att gå dit men i dag var det bra, jag klarade mig utan bedövning, yes!! Jag är så jävla duktig:)
Efter tandis tänkte jag att jag skulle hälsa på lillebror som jobbar i kista centrum men det visade sig att han var ledig idag, typiskt:(
Sen gick jag och svullade på MAX, mums mums;)

Åkte till lägneheten och färgade håret, oj, jag glömde ta för och efter bild, hm, jag börjar bli lite senil tror jag, glömmer saker hela tiden, hihi men det är väl så det ska vara just nu:):)

Åkte senare ner till jobbet för min snälla kollega skulle skjussa mig hem, hade lite tung packning, hihi.

Så nu har jag hjälpt mannen med skottning, lägga friggolit, och sopat. Hade tänkt att jag skulle baka bullar i kväll men det blir i morgon, håller på att koka ris nu och ska värma på kycklingen, ses sen.

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist