lång dag

  2010-11-23 / 12:36:42 / Allmänt /

Morgonen började med att jag blev väckt av grävaren som startar väldigt tidigt på morgonen och jag ville inte gå upp, kände efter men nej frisk som en nötkärna, bara stiga upp och vara glad. Jag blev lite sen med att komma i väg på cykeln så jag cyklade med turbofart ner till jobbet. Jag kom i tid, vilken tur:). Åt god frukost, mannagrynsgröt och smörgås:)

Vad min son är otrevlig, jag blir så trött:(

Nu ska jag äta en tårtbit, mums.

Suck, jag jobbar till 18 i kväll:(

See you♥♥



´maria

du e bäst...kämpar på hela tiden...beundrar dig... =)

2010-11-23 @ 14:18:11
monica

Tack detsamma du kära vän,hihi

Du kämpar på du också. I like you alot:)

2010-11-23 @ 16:14:26

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist