idag

  2010-11-20 / 18:59:11 / Allmänt /

Jaha, vad har jag gjort idag? Skottat snö. Jag gick upp vid 10 tiden och åt frukost, då kom också mannen med Kim, dom har jobbat på grunden idag, bra jobbat guys!!!
Jag bryggde kaffe och tog med mig ner i släten till killarna, Kim älskar kaffe:):), han blir så glad:)

Jag började skotta fram gåvägen och sen våra uppfart, fortsatte sen att skotta grunden på huset, fick ganska ont i ryggen samtidigt som jag känner mig som en flodhäst, puh. Måste nog fortsätta med gi levnaden, det går inte att smälla i sig så mycket kolhydrater och annat, STOPP!! Tarmarna mår inte bra. Det som är bra med gi är att jag har svårt att äta/dricka för söta saker. Har svårt för både godis och läsk, ex julmust, bläääää. Har fått åter sugen på cocacola med har inte tagit en droppe, risken finns att man blir fast, hihi.
Efter skottningen så har jag suttit här framför datan, har lagt upp bilder m.m.
Sen blev det korvstroganoff och ris till lunch, en liten kaffe sen diska på det. Några timmar senare så åkte killarna hem, dom kommer i morgon plus att Lovis och Hedvig kommer med, det blir en intensiv dag i morgon:)

Nej, nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och titta på dumburken eller en dvdfilm, det är ju inte så gott om program på dumburken.


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist