helgen kommer vara fullspäckad

  2010-11-10 / 18:26:33 / Allmänt /

Ojojoj, denna helg kommer vara full av äventyr, hihi
Åsa kommer på fredag med grabbzen och dom stannar hela helgen, kul kul. På lördagen så ska jag på dop, så Åsa och grabbzen får klara sig själva i några timmar;) sen kommer Lovis med upp till huset efter dopet, det är nämligen henne lillasyster Hedvig som ska döpas och jag ska bli gudmor igen, nu har jag tre stycken gudbarn, men mitt första är ju Robin, ska nog hälsa på där en dag nu framöver här, det blir ju lite närmare till dom när jag bor i lägenheten, det blir nog bra. Hoppas att det ligger lite snö kvar i helgen annars blir det så blaskigt och slaskigt och barnen kommer bli så blöta, hihi.
Från det ena till det andra, vad jag fryser!!!!!! Jag vill ha mat, färdigt om 20 minuter, mums mums, är sååååå hungrig. Just nu så spreds en härlig känsla genom kroppen, gu va jag älskar alla!!! :), den känslan kan komma lika fort som den kan försvinna, jag är lite konstig jag men ja ja, det bjuder jag på:)

Nej nu måste jag röra på mig för att jag frysssser:)

See you♥♥



Åsa

Japp, det blir röj i helgen!!!!



:-D

2010-11-11 @ 08:56:36

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist