föreläsning

  2010-11-16 / 18:05:35 / Allmänt /

Har varit på facklig föreläsning, den är i 2 dagar till, handlar om MBL/samverkan och så var det ett ämne till som jag inte kommer ihåg. Nackdelen är att den ligger i gullmarsplan men men, jag får en paus från jobbet och det är skönt:)
Mycket info första dagen och mycket lagar, förhoppningsvis kommer man ihåg nånting.
Till lunch blev det asiatiskbuffe, gott gott men tyvärr inte mycket att välja på, det fanns biff, nudlar, ris, friterad kyckling, wokad kyckling, bacon raggmunk, sushi och sallad. Har vi tur så byter dom ut maten som vi slipper äta samma rätter i 2 dagar till, nog för att jag gillar sån mat men tre dagar i sträck kanske blir lite för mycket:):) men ja e inte bitter;);)

Nu tänkte jag att jag skulle förbereda maten, börjar bli lite hungrig:)
Vi syns senare:)

See you♥♥

Så här såg det ut när första snö föll:)




Ljuvligt;)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist