dålig stämning

  2010-11-12 / 13:09:43 / Allmänt /

Vet ej om det är så kul att vara på jobbet just nu, en lite pina är det faktiskt. Vet ej hur det ska lösas:(
Jag vet bara att min kollega mår jättedåligt samtidigt som jag trycks ner av att hon mår dåligt och är negativ, vad ska jag göra?
Vad jag fattare som igår kväll så hade vi möte för att lösa problem som är arbetsmiljöfrågor, folk snackar så mycket vid sidan om men sen när det gäller så sitter folk och håller käften, meningslöst, jag kunde gjort annat än att sitta där i 1 1/2 timme, suck. Skit säger jag , jag är så irriterad, det är tur att kollegan har semester snart, det behöver hon, det är hon värd.
Vad görs för att lösa detta dilemma så kommer åter hela tiden, ingenting eller finns det ingenting att göra, jag undrar bara.
Tycker synd om min kollega, jag sa åt henne igår att nu får det räcka eftersom jag också mår dåligt men samtidigt så förstår jag henne så jäkla väl. Vet ej hur jag ska göra för att hjälpa henne, hon har ju så jäkla rätt i det hon säger, det är verkligen skillnad på folk och folk:( och det ska det inte vara, snart går man på knäna av det negativa. Mitt i allt så har jag inte träffat mannen på flera dagar och jag tror att allt inte är ok där eller nåt:(
Faan, vart är mitt liv på väg att barka, nedåt eller?
Jag vill kunna känna mig glad:):):)
jaha, dags att tjuren vid hornen och gå in och jobba. Vi syns i kväll.

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist