vedboden

  2010-05-23 / 19:08:48 / Allmänt /

Vi åkte upp till huset för att vi skulle riva vedboden. Det ska byggas ny där. Vi började med att tömma på ved först, sen skulle tunga och då menar jag tunga plåttaket ner, det var riktigt tufft. När väl taket var nere så gjorde jag tyvärr illa mig på utsidan av opererade knät. Jag är lite öm men shit happens. Nu är det gjort iallafall. Snart kan jag njuta av att få vara där flera dygn i veckan, jag ska möblera om och fixa och dona, se om jag hittar grejer på loppisen i täby. Jag behöver lite smått o gott.
I morgon måste jag hitta på nåt till mannen, han fyller år. Hurra hurra hurra hurra!!
Nu ska jag kolla lite saker på blocket. Kanske kommer tillbaka senare.


See you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist