typiskt..

  2010-05-29 / 11:58:44 / Allmänt /

Vilken otur!! Jag som skulle på picknick i tantolunden med mammorna, men det bidde inte så. Det blir där fast på resturang istället:) , det duger det med, bara vi alla träffas, det var så längesedan. Jag träffa dom i oktober senast tror jag.
Nu har jag packat ner mina kläder, så jag hoppas att det bär i väg till huset i morgon. Maria kommer på besök och jag har massor att göra där, det ser hemskt ut just nu. Frågan är om jag ska åka till min mamma på måndag istället för i morgon, hon fyller år på måndag, jag få se vad som händer.
Ohhh, jag är så glad i kroppen när jag tänker på att jag ska möblera o dyl i huset i morgon, jippi. Jag hoppas o hoppas att mannen hjälper mig att köra upp grejerna. På måndag blir det inget tåg, bra bra för jag behöver röra på mig, antingen blir det cykeln eller så blir det promenad till jobbet, cykla tar 15 min, gå tar 45 min, så vi får se,det beror på om jag få med mig cykeln i morgon eller inte.
Nej nu ska jag göra lite nytta, plocka ur diskmaskinen och sen kolla tv,hihi.

See you♥♥!



Maria Johansson

det är nästan så att man vill nypa tag i dina kinder...och gnugga näsorna... =)

2010-05-29 @ 20:43:44

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist